Stay True Poland był finałowym odcinkiem ogólnoświatowej kampanii Ballantine's Whisky i platformy muzycznej Boiler Room, która wcześniej gościła m.in. w RPA czy Meksyku. W ramach tej współpracy, fani muzyki elektronicznej z całego świata mogli przyjrzeć się z bliska lokalnym scenom, historii jej pionierów i poznać młodych twórców muzycznego undergroundu. W polskiej odsłonie kampanii zrealizowany został film dokumentalny z udziałem jednych z najwybitniejszych postaci polskiej muzyki elektronicznej - Marka Bilińskiego, Eugeniusza Rudnika i Władysława Komendarka - oraz współczesnych artystów gatunku, ukazujący globalnemu widzowi wyjątkowy krajobraz i korzenie rodzimej sceny.
Uroczyste zwieńczenie współpracy odbyło się na dziedzińcu Warszawskiej Szkoły Filmowej gdzie wystąpiło 8 artystów reprezentujących różne pokolenia i estetykę, od wspomnianego już Komendarka, po duet Rebeka, a transmisję z ich koncertów na żywo obejrzało ponad 300 tysięcy widzów.
Zakres: produkcja wydarzenia, konsultacja programowa i artystyczna, produkcja wykonawcza i dyrekcja kreatywna (branded content)
Klient: Boiler Room, Pernod Ricard
Partnerzy: Film Produkcja, Lunapark Motion Arts Collective
KTR 2015 za film dokumentalny „Boiler Room x Ballantine’s Stay True Journeys”:
srebro w kategorii Kreatywne Wykorzystanie Branded Content
srebro w kategorii Video / Zdjęcia
nominacja w kategorii Branded Content & Entertainment
nominacja w kategorii Animacja
foto: Adam Sobolewski