Żabson To Ziomal Polska, 2018

Na początku 2018 roku ukazał się długo oczekiwany, oficjalny debiut Żabsona. Kontrowersyjnej, budzącej ogromne zainteresowanie płytę towarzyszyła nietuzinkowa oprawa wizualna i charakterystyczne, efektowne brzmienie. Za identyfikację wizualną projektu odpowiedzialne było studio Full Metal Jacket, a zdjęcie okładkowe wykonał Paweł Fabjański.

Album promowały 5 singli, w tym stworzone z estetycznym rozmachem klipy do utworów „Incepcja”, „DMT” oraz nakręcony w Genui obrazek do utworu „Los”.

Trasa koncertowa z okazji premiery krążka objęła 15 miast w całej Polsce, w tym wiele wyprzedanych koncertów.

W ramach aktywności związanych z promocją albumu, Żabson nawiązał także współpracę z partnerami komercyjnymi których obecność w organiczny sposób wpisała się w jego ekosystem. Wśród marek wspierających artystę znalazły się m.in. Coca-Cola oraz Adidas.

 

Zakres: produkcja wykonawcza albumu, nadzór artystyczny, komunikacja i PR, A&R, produkcja trasy koncertowej, produkcja wykonawcza i nadzór kreatywny teledysków; współpraca ze sponsorami


Współpraca: Jan Porębski/WorldWideWarsaw
Patnerzy Komercyjni: Coca-Cola, Adidas